stallmalmby

Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Nya möjligheter!

Av Emma Rehnman Astergren - 5 januari 2014 21:48

Juniorkronorna kämpar på på tvn och Fredrik är helt uppe i varv..
Är sjukt less på mina problem nu, trots att det känts mycket bättre idag! Har kunnat mocka själv faktiskt, och pyssla på därute, och Gud vilken energi det ger, helt otroligt!
Har haft ett super nyår trots allt, våra fina vänner Carolina och Rickard från Västervik har varit här i ett antal dagar och det har varit exakt vad jag behövt! Finns få människor sim jag skrattar så mycket med som Carolina, sjukt roligt! Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen:)
Har väl kanske varit lite väl seg själv och inte så snabb (sittandes el liggandes) men haft så trevligt!
Och det känns som sagt bättre, och jag ser inte längre ut så här:

Känns dock fortfarande som om jag har en kaka på ryggen!
Har verkligen lidit en period nu, totalt omobil och känner mig fet som aldrig förr, som gammal bullimiker är detta stillaliggande inte att föredra efter en jul full av mat och så. Sitter fortfarande i skallen, får för mig att jag sväller för varje tugga jag tar. Bläää
Men det bästa med ett nytt år är att det är lätt att hitta ny fräsch motivation, både då det gäller träning och ridningen! Har mina planer och hoppas bara att det behagar att komma nån jäkla snö, så skidorna får komma fram!!
Har ju skaffat fiskar, som trivs super, så har nu beställt en liten sköldis! En bebis sköldpadda, hur söt ska inte den va? Den kommer iallafall på fredag:):)
Imorgon ska jag testa rida, både jag och legend är så taggade, så fort jag visar mig kommer han fram, men får se hur det går! Hoppas hoppas det går vägen!

 
 
Ingen bild

Anna Astergren

5 januari 2014 21:58

Fy, vilket blåmärke!! Måste varit en jäkla vurpa i trappen. Du får önska dig sockeplast😜 Skämt o sido hoppas du är på benen snart igen, jobbigt att ha så där ont... Kram på dig!!

Emma Rehnman Astergren

5 januari 2014 22:20

Ha ha ja, broddar och sockerplast är nog att föredra:):) kram??

 
Rebecca

Rebecca

5 januari 2014 22:17

Finaste Emma! Du duger så bra precis som du är :) Och efter ridturen imorgon kommer allt kännas sååååå mycket bättre ;)

http://Rebeccaelisabethandersson.blogg.se

Emma Rehnman Astergren

5 januari 2014 22:19

??Tack?? Hoppas det:):)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Skapa flashcards