stallmalmby

Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

Lillördag

Av Emma Rehnman Astergren - 8 januari 2014 22:40

Vilken meningslös dag i have to say.
Går i samma takt som en myra, när jag traskar runt!Måste se förfärligt kul ut;) men det går väl sakta framåt antar jag, även om det sannerligen inte känns så. Har inte ridit nåt mer, måste tyvärr erkänna att det var en miss från mitt håll, blir att avstå några dagar till.
Ett vanligt inslag här i malmby denna "vinter" är renhopen som då och då hälsar på, hästarna har väl vant sig, men blir faktiskt fortfarande lite paff trots allt då man tittar ut och hela åkern är full med renar... Får passa sig att släppa ut denna:

Ja, han ser helfarlig ut visst? :)
Faktum är ju att han skulle dra som en avlöning om han märkte av dom, och det vore ju allt annat än lämpligt.

Jobbat(extremt produktiv javisst!) lagat mat , mockat , tittat på andra hobbitfilmen(bra förövrigt) och lyssnat på ljudbok. Sagan om isfolket. Har sagt det förr, säger det igen, har du inte läst dom böckerna gör det! Är fast, älskar dom!!
Lagt mig, och avslutar denna halvt värdelösa dag med ett tja rätt så värdelöst blogginlägg! Vifta med intresseflaggan:) jag viker nu in min....
Gnatt......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Skapa flashcards