stallmalmby

Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Prosit

Av Emma Rehnman Astergren - 26 januari 2014 18:18

Ligger nerbäddad i sängen efter en seg och snorig dag.
Förkylningen har legat på lut ett bra tag och nu känns det riktigt blä faktiskt.
Lego och jag var bara ute å lajjade idag, och fan vad roligt det ska va å busa lite:) blev dötrött av att bara stå i lätt sits, så nja, helt 100 är man nog inte.
Igår stod löshoppning på schemat med marlenes unghästar, och det var riktigt kul att se skillnaden från förra lördagen! Kommer bli ena stjärnor dom små:) riktigt bedårande hästar och nog är det kul med unghästar, man kan inte låta bli att bli lite sugen!!

I fredags var jag och åkte skidor, skate denna gång och nja, förkylningen tig ju ut din rätt:/ längtar tills den dagen kommer då msn känner sig sådär pigg och fräsch i kroppen!!

Ne, nu ska jag njuta av mitt lördags godis, liten påse kinapuffar! Åt inget godis igår, så fick bli lördag idag!
Vi har hyrt en film och blir en sann deghögs kväll i soffan, välbehövligt känns det som:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Skapa flashcards