stallmalmby

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden.

Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkontentan att hon nu är behandlad i fyra leder....Suck, lider med Jenny...

Kan inte låta bli att superduper analysera min egen häst då man står och lyssnar på olika teorier som veterinärerna har, rörelsemönster, skor, och hit och dit... Får som nåt nojjigt i sinnet och börjar tänka på minsta småsak. Glömmer då att min häst faktiskt har varit jättefin och supertrevlig enda sen den trista sträckningen i förra sensommaren.

Men kan liksom inte låta bli! Jävla idioti, att gå runt och få ont i magen över ngt som inte existerar....Typiskt jag...


Annars löper livet liksom på i 110... Fan ska det vara så här? Önskar mig mer tid till saker man mår bra av till julklapp. Visst, jag är inte dum i huvet, man måste jobba för att kunna leva, men är jävligt less på att ha två jobb eller fler samtidigt, tider att passa i oändlighet. Fy balla.


Lite ledighet i en solstol på Bahamas skulle inte sitta helt fel, parasolldrink i handen och sololja på kroppen.

Ohhh tänk om, tänk om......


Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18

Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där...

Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändringarna är nig denna krabat, som flyttat hem till oss, Dennis , underbara fantastiska Dennis! Wachtel valp och helt bedårande!!
Fan klockan är alldeles för mkt och jag jobbar imorrn, får återkomma mer förhoppningsvis?
//E

Skapa flashcards