stallmalmby

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 26 november 2009 21:17

Ja nu drar det ihop sig..har just i denna minut laddat hem en bok till min lifesaver, Min Ipod, så jag ska ha nåt att lyssna på i bilen.Har dessutom tvättat och fixat hela dagen. Ridit en relativt menlös ridtur på min gula springare..Men men han fick motion iallafall..


Har helt seriöst snöat in på böcker, läste jättemkt förr, men har under en period av mitt liv på några år inte haft tid att läsa..Haft tre jobb och två hästar..Nu har jag inget jobb och "bara" en häst..Mer tid så att säga som miggo skulle sagt:)

Böcker är bättre än film, i böckernas värld kan jag totalt fastna och det blir som att fly till en annan värld, vilket är helt underbart... I like!


Har fått en slant av världens bästa mamma, svärmor och svärfar och pappa, så lite shopping lär det nog allt bli:):) Hi hi det som verkligen kan göra mig lycklig..Fånigt då det bara är materiella ting, men ack så kul! Det som verkligen betyder nåt kan man inte köpa för pengar.... Kärlek, vänskap.. osv.. Som tur är är jag blessed med dessa saker...

Ellen kommer att få vara på västra hos Andres och Monika, och Hubbe och katterna tar Agnes, mamma och lars hand om, och givet kungen, the apple of my eye Legenden, han tar min bästaste lillasyster hand om på bästa möjliga vis!


Har även fått en luftvärmepump installerad hemma idag, mkt bra:) och vilken härlig värme sen:)

Orneta hade kommit fram ok och det känns bra..Underbart för henne och Simon inte minst att få ha henne där nere hos sig!!


Återkommer efter helgen med hur det varit, men hoppas att helgen här hemma blir bra för alla! och att det slutar regna!!!!!!!!!! Kommer hem på Söndag kväll och denna gång ska jag inte glömma kameran!


Ha det bäst alla:) Nu blire Globen för oss!!!

Ovido - Quiz & Flashcards