stallmalmby

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 17 mars 2010 15:18

Vira, våran ena katt, är inte som alla andra...Vi gick en prommis nu på morgonen, jag Fredrik och Ellen...Ja just det Vira också... Följde med hela vägen.. Ett par kilometer...Knäppis...Gick och jamade strax bakom hela tiden, tills på tillbaka vägen hon ville bli buren en bit...


Älskade kisse:)


Red även Legoland, och höll på att bli en avfallning...Vette fan vad han hade för sig, men var rädd för allt och råååfånig... Vårfeelings antar jag...Helt plötsligt mitt i sidvärtsrörelser så dyker en lastbil upp långt framför oss och Lego PALLNITAR och jag var helt oförberedd. Jag höll precis på att få igenom förhållningar,halvhalter osv och hade inte en tanke på nåt annat...

Men men, några bocksprång och så senare så överlevde vi hem...

Roligt värre, absolut tyckte Legenden:) iochförsig sant;)


Nu jobb...Kossorna väntar..Ha det alla glada!     

Ovido - Quiz & Flashcards