stallmalmby

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 6 augusti 2010 11:36

..sömn brukar kunna göra....SKITSNACK. Känner fortfarande på ett jävla skit humör rent ut sagt.


Vad är det för fel på mig just nu? Helt otroligt...

Hur som helst var jag och jobbade igår och det gick super. Följde med Jenny ut och red, (jag cyklade) och vilken nostalgi tripp..Alla gamla ridvägar, alla minnen som bara sköljde över en.

Bodde ju i Mosjö i över sju år, och hade häst mesta delen av dom, så skogarna och ridvägarna kan man ju utan och innan.Saknar det verkligen.....


          

I dessa ögonblick skulle jag vilja vara nu....

Men får ge mig till tåls, är ju tävling nästa helg för mig och Lego, sen är det rätt så mkt nu i två veckor framöver, kommer att jobba heltid i Mosjö, så Legend får följa med dit på träningsläger.Blir super, och har ju jätte nära till Norris till exempel:) Sweet, ska försöka mig in och träna ett par ggr när vi lix är i farten!


Dock blir det lite uppdateringar på denna sida, men ska försöka mig på att låna Jenny eller Magnus dator, det går säkert bra!



Ovido - Quiz & Flashcards