stallmalmby

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

slutet

Av Emma Rehnman Astergren - 12 maj 2011 19:41

...det närmar sig med stormsteg.. 27 maj är snart här.Då är vi färdiga hälsocoacher.Fantastiskt kul, eller?

Jo visst är det det, men det är mindre kul att inte få ha kvar våran underbara klass, och träffa alla som vanligt varje Måndagmorgon.Vi har verkligen haft ett kanonår och är det ngn som funderar på denna utbildning, så sluta tänk, och gå den!!

Man får möjlighet att växa som person, och vara delaktig på ens egna villkor, och tror nog dom flesta har genomgått en enorm resa, mot det bättre! Tack alla, hela gänget för att ni gjort min tid på Vindelns Folkhögskola till en fantastisk upplevelse!!!!!!


Känner mig deppig, imorrn är det tävling, och jag och Lego kommer inte att vara med.Mest troligt inte på hippo heller.

Pengar är en bristvara på riktigt.

Fast det är ju klart, Legned är frisk och glad, jag kan rida honom varje dag, man ska vara glad.Tänker på min vän Pernillas häst som fått en otäck spark på benet och är blockhalt.Och inte blir han bättre heller...Herregud, tävlingar kommer det fler av! Känner med dig Pernilla och tänker på Cerio, stackarn som måste stå på box medans solen lyser på våra övriga fyrbenta vänner! Ne lyckönskar alla kompisar som åker för en trevlig helg i Skellefteå, och kommer hålla tummarna för er medans jag surar här hemma.


Haft sista passet Bodypump idag på Korpen för denna termin, mycket folk och härligt kämpande.

Känner mig riktigt trött nu, igår blev det förutom Bodypump, ett löp pass på 5 km,sprang på 22 min, och är riktigt nöjd. Ja sen var ju jag och Lego ute såklart.

Ikväll kommer jag att vika in årorna.Ska gå och lägga mig i tid.Typ snart, Lego får en välbehövlig vilodag.


Ett stort GRATTIS till Carro och Isabelle som fyller år idag! Hoppas ni haft en superdag:)



God afton till er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards