stallmalmby

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Tändsticka

Av Emma Rehnman Astergren - 6 oktober 2011 09:12

Skulle behöva tändstickor som höll uppe mina ögonlock. Dom är svullna av förkylning och jag ser inte klok ut.Spelar ju föga roll, men det svider och är jäkla jobbigt då det rinner ur dom hela tiden!

Försökte mig på att jobba imorse, men blev hemskickad...Har ett utav världens mysigaste jobb förövrigt, och världens bästa arbetsgivare! Jobbar på affärn här hemma i byn, samtidigt pluggar jag och jobbar två kvällar i veckan på simhallen i Bjurholm.

Har tränings abstinens, och ett ännu värre ridsug! Orkar dock knappt mocka, ofrivillig vila för den gula helt enkelt! Tur att detta kommer att gå över, och förhoppningsvis snart!!!!

Är stressad över hästfrågan just nu, måste hitta en kompis till Legomannen, och allt hade vart enkelt om man hade massor med pengar! Då hade jag köpt en till pålle och inget mer med det....Eller kanske två till, som ju är det ultimata såklart! Tre stycken ute i stallet vore ju fortsatt trevligt!

Ne nu blir det att lägga sig på soffan igen..Igår hade febern mig i sina klor och jag "sov" typ två filmer..Så fruktansvärt boooring.maten smakar inget och inget vill man ha heller.Nu köpte jag med mig en ätmogen mango, hoppas den ska smaka!


//E

 
 
Malin

Malin

7 oktober 2011 11:09

Haloj!
Visst brukar du vara mkt på gymmet i Örträsk? Hur går man tillväga för att lösa ett kort? och finns det något liknande "10-kort" eller så, så att man har chansen att prova? :)
Eftersom jag fortfarande än så länge bor delvis i Umeå så känns det lite väl att lösa ett årskort när jag inte har möjlighet att inte nyttja det mer än kanske 1-2 ggr i veckan :)

http://malindressyr.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards