stallmalmby

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Lite pics.....

Av Emma Rehnman Astergren - 17 oktober 2011 21:59

  Kändes som läge för lite bilder, var bra länge sen nu! Från igår och idag, igår var förövrigt en fantastisk dag med hästloppis...Sålde för nästan 1800:-Fantastiskt!!!


Dagen bjöd sen på en härlig rid tur och sen gjorde jag och Freddy plankstek! Inte helt fel!

  Denna morgon startade ju inte riktigt som planerat, skulle träffa Isabelle i Hednäs 8:00, för samåkning in till stan, skulle nämligen klippa mig 9:30! Hmm vaknade 8:03! Kul! På ngt sätt hann jag klä mig, borsta tänderna och släppa ut hästarna samtidigt OCH komma i tid till Headline! har förresten världens bästa frisör som jag varmt kan rekomendera! Caroline, man blir ALLTID dönöjd:) Och så även denna gång! Nu är man mörk igen....

  Köpte även ett par nya ridbyxor på rea, riktigt fynd må jag säga...Kass bild dock...   Hittade även igen ett par av mina skidhandskar, KASS och åka skidor i men KUNG att rida i, äntligen en bra ridhandske.     Köpte även dessa för ett tag sen på rea, Hööks, och det må jag säga, fruktansvärt bra och sköna, gillade inte färgen först, men nu tycker jag den faktiskt vara ganska snygg. Rea räven har vaknat i mig!   Efter en trevlig ridtur är det gott med kvällis....



På väg hem från stan stannade vi och hejade på Jenny och pållarna,hade sen Bp i Vindeln och jag måste säga, fy fabian vad kul det är då det är fulla pass:) Tack alla som va med!


//E:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards