stallmalmby

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 30 december 2011 07:12

Magsjuka är sjukdommen från h-vete, men som tur är så blir man frisk fort, inte nån segdragen förkylning direkt..

Mina planer för veckan gick i stöpet, och känns inge bra alls.Hästarna har fått ofrivillig vila=inte alls som planerat. Igår jobbade jag hela dagen 8-21 så hann inte då heller:(Hinner aldrig rida på Torsdagar, och normalt sett är det inget problem.Men då jag legat död Tisdag Onsdag så blev det inget då heller,crap.


Julen har vart kung och nu ser jag fram meot nyår som ska firas i Mosjö med Jenny, Mange och Matilda, Erik och Miggo:)

Jobbar idag till fem, sen måste jag laga en hel massa mat..Vart tar tiden vägen? Vill att dygnet ska ha minst sex timmar till!

Men på Måndag så går livet tillbaka till det normala, och man kan lägga all tid på dom fyrbenta, vilket jag längtar till!


Hästarna är nu ute, och frullen intagen, så nu är det bara att kasta sig in i duschen och sen bege sig till jobbet!


Hoppas alla har haft en bra och mysig jul.Ganska ointressant inlägg detta, men skönt att skriva av sig lite då man känner sig frustrerad över att saker inte blir som man tänkt sig!


Armen känns bra oxå vilket ju är kanon, nu kan man återgå till det mer normala även av andvändandet av den:)


Sista rycket nu innan helgen:)

//E

Ovido - Quiz & Flashcards