stallmalmby

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 10 november 2010 13:35

Ja våldsamt länge sen jag skrev...Inte bra, men har haft så mkt annat för mig helt enkelt!


Helgen bestod av jobb och ridning, gympa och middag i Åmsele:)


Helt ok, faktiskt! Hade gympapass med Isabelle i Åmsele på skolan, fantastiskt kul, och blev sedan bjudan på middag hos Jon, Maria och Julia! Det tackar vi för:)

Sen blev det en lugn Söndag med långtur med Legomannen och sen höll jag gympan ännu en gång på skolan här i byn!

    

Skolan har börjat igen efter lovet och det känns riktigt bra, tillbaka till vanliga rutiner! Igår var vi på en föreläsning i Umeå, "Den hemlige kocken" Väldigt intressant, och bra, men hann inte rida tyvärr..

Gick även igenom på dagen då, vad vi ätit...Fick i uppgift under lovet att väga allt vi åt under en dag, och sen räknade vi ut exakt hur mkt vi fått i oss!! Helt otroligt intressant, fick IG av mig själv, hade ätit ALLDELES för dåligt..Hade behövt ca 2000 kcal mer den dagen....Hmmm det var en tankeställare helt klart och jag lärde mig en välbehövlig läxa! Ja väldigt bra iallafall!!


Har några stressiga dagar med mkt inplanerat, och huvet går på högvarv... Full rulle ända tills Torsdag nästa vecka... Helgen kommer att bestå av jobb, Vrf´s jubileumsfest, och hälsomässa i Vindeln...Måndag till Onsdag kommer Less milles och har Bodypump utbildning, kommer inte ha tid med så mkt annat då...Hoppas bara att jag hinner, och har ork att rida..

Men jag vill verkligen inte klaga, nästan allt är ju hur kul som helst, men nästa helg ska det bli skönt att vara ledig, och inte ha några tider och passa!


Snön vräker ned och jag ska ta på mig den otroligt "snygga" overallen a la blåkläder och fara ut och rida! Jag längtar att äntligen få rida i snö!!!! Kanske går att göra mer än bara skritta och smådutta på på det hårda underlaget som har varit!!


Legend ser ut som en puff änfast han blev rakad för några veckor sedan...Hmmm, måste göra det snart igen!



Hej mitt vinterland:)


Hoppas alla har en bra dag:)     

Ovido - Quiz & Flashcards