stallmalmby

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 18 februari 2011 15:39

Jaha, då var det Fredag, och jag har masserat hela dagen, och ska snart och köra mitt gympa pass i Vindeln.

Legend får mest troligt sin vilodag idag, tyvärr idag då vädret helt otroligt blev skitbra här, bara elva minus och strålande sol!! Men men, jag skulle behöva klona mig ibland, och skulle nu behöva en energikick....Ska äta ordentligt nu innan jag pyser iväg, har slarvat nu idag och det märks direkt...


Praktiken har gått över förväntan och jag har haft det jätte trevligt, med många trevliga och nöjda "kunder"..Många har bokat tid till nästa vecka, och det känns ju fantastiskt!!!  Har två massager till imorrn, så än är jag inte klar...


Räser är piggare och det känns skönt!! Dante och jag har varit ute i stallet och pysslat:)

Nu måste jag skärpa till mig, och komma ur fredagskoman:)

Hoppas alla får en underbar helg!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards