stallmalmby

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 16 mars 2011 21:43

Bananer måste ju vara det ultimata mellanmålet.Färdigförpackad, lätt att ta med, lätt tillgängligt, sött och gott, och nyttigt. Bevöver inte sköljas, inte heller behövs det några verktyg för att skala. Smidig att hålla i medans man äter den osv..Sen är ju gul en energisk och sommrig färg:)


Bara en tanke....:)


Har varit på vift hela dagen idag, två pass bodypump på korpen i Vindeln, jävligt kul.Körde den nya realesen 77, fast bara låt 1-6, har inte haft tid att lära mig mer, men dom som jag körde satt bra, och det blev riktigt tryck i lokalen:) Kul!!!

Sen blev det gympan här hemma i byn, aerobics, och avslutade med en halvtimme core. Sen fyller ju Pappa år idag, så har passat på att vara där och uppvakta och fika såklart!!Congratz faderskapet!!


Lego vilar ju denna vecka, vilket känns skönt, som sagt helt värdelöst underlag.Läs stenhårt. Och idag fick jag hjälp med mockningen av Agnes och mamma, tusen tack:) Onsdagarna är långa, roliga men långa.Kom precis hem...


Freddeboy har vart på hockey i Skellefteå, och sover i Vindeln, så det är bara jag, och djuren hemma..Lite ensamt faktiskt...Jo, Pernilla fyllde ju år igår:) Hann dit och fika oxå..Igår alltså:) Grattis Vännen ännu en gång, presenten är väl värd att vänta på, tro mig;)


Nu blir det sängen, den kommer att kännas skön, stor och tom, men skön! God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards