stallmalmby

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 27 april 2011 08:30

Jäklar vad mina inlägg duggar tätt just nu......  


Haft påsklov i över en vecka och fått massor gjort, men inte ens hälften av det som bordes.Vart tar tiden vägen?Fast, man ska väl vara ledig ibland också antar jag..


Igår började iallafall skolan och det var super att se alla igen, dock blandat då man vet att det snart är slut..Känns helt overkligt!

Sen hade jag för mig lite andra hemlisar igår, som har med Fredriks födelsedag att göra..Kvällen avslutades iallafall på Norrmalm och tävlingsryttarmöte.

Kul att se alla igen, var så jäkla längesen....Svårt och veta vilka tävlingar jag ska åka på, dels för ekonomin och dels för att jag medvetet fokuserat mer tid och energi på skolan denna vinter.Har inte hoppat mycket alls, men får börja lite lugnt antar jag! Är iallafall taggad och jag misstänker att min gula är detsamma.


              


På Fredag ska jag hjälpa Pernilla, fruktansvärda öde, hennes häst Cerio har blivit sparkad och mest troligt fått en spricka på ett framben, herregud, kan det bli mer oturligt.....Gäller bara att hålla tummarna, för att han kommer bli bra!!!


Ne, nu blir det frukost och sen ut och rida.Bodypump i Vindeln klockan ett, och sen blir det att baka tårta innan gympan här hemma i byn!

Imorgon fyller ju fredrik år, och vi ska fara på "studiebesök" på Storsjöhallen i Holmsund! Blir riktigt kul!!!! Och sen ett pass Bodypump på Korpen i Vindeln igen..Sen hem och fira, tur det snart är helg igen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards