stallmalmby

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 1 oktober 2009 06:15

Ja, det har redan snöat..?Herregud, tycker det var bara en litet litet tag sen som vi hade full sommar! Tiden går verkligen fort..

Ska precis äta frulle och susa iväg till vännäs för att släppa ut mina älsklingar och ge dom mat..Hoppade med Amigo igår på Eva träningen, och han var kanonduktig, han blir bara bättre och bättre, jag är helt såld på honom, vilken häst alltså!! Idag är det Erik träning och det blir Legends tur idag, och Amigos imorgon igen, Legend och jag ska fara och tävla på Söndag i Ö.vik, så han får bara gå imorgon...Red Legend en stund igårkväll efter träningarna, och han kändes fin, väldigt fin, dock tror jag att gaget är lite väl skarpt, får vara jättemjuk i munnen... Nja, vi får se vilket bett vi hamnar på......

Pållarna fick även nya pjucks igårkväll..Skönt... Hovis ska komma hit ändå, för att sko Räser och Zingo såklart, men eftersom jag ska tävla, fick mina skos igår!

Fick även besök av Matilda häromdan, vi red och drack massor av te och fika:) hade jättetrevligt:) Måste göras om snart!!

Ja, det är minusgrader, 2.4 mer exakt och det är fortfarande mörkt... Tittade igenom några bilder från i somras..ÅÅ vad skönt med värme...Var tvungen att lägga ut lite pics från våran bröllopsresa från Turkiet..Bara för att komma ihåg värmen ordentligtCool              

Ovido - Quiz & Flashcards