stallmalmby

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 17 oktober 2009 11:04

Olika beslut har jag tagit, jobbiga, sorgliga, men vi får se, om utgången blir bra..Vill bara göra rätt för min egen del och andras...Både fyrbenta och tvåbenta...

Blir ingen tävling för mig denna helg, denna rygg är ju helt kass alltså, men satan vad tävlings sugen jag är...Jag spricker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Följer hur som helst med Porre, och kikar, blir ju förmodligen inte mindre sugen, men ändå...Måste få ordning på detta nu, orkar inte gå med denna smärta varje jäkla dag..Fick behandling igen imorse, kändes ändå bättre, gjorde inte lika ont som i tisdags, men är ju långt ifrån skönt..Men nu är jag inte sne längre:) Alltid nåt!!!


Nu är det bara att pallra sig iväg mot Vännäs, och Umeå..So long så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards