stallmalmby

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Städning!!

Av Emma Rehnman Astergren - 16 november 2009 15:46

har städat sadelkammaren, jag och Ellen..Blev riktigt bra.fredrik har ju byggt nya hyllor, som blev ett stort lyft kan jag säga...

Jag har sååååååå vansinnigt mkt saker...Helt otroligt! lillasyrran är inte så dålig hon heller.Äpplet faller inte långt från trädet antar jag!!  Lite bilder iallafall!                 

 
 
Anna

Anna

16 november 2009 16:45

Hej, fint du fått i sadelkammar'n :) skulle oxå vilja ha lite större men som sagt då samlar man mer 'skrot'... ha de' kram

http://www.norrlias.blogg.se

 
Elina

Elina

16 november 2009 17:54

Va fint! =)
Gud så skönt att bara ha sitt eget. Var himla smidigt med ett litet avläggning-/smörjbord där med handdukarna.

http://elinalovgren.blogg.se

 
Ingen bild

p'äran

16 november 2009 19:51

Blev ju super!! fifasen vad fint!!! Men bakläxa fröken. vänd bvilderna innan du lägg ut dem=) får ju nackspärr
! Pöss

 
Fia

Fia

16 november 2009 22:50

Jadu det fanns ju lite av varje där! :-) Men fint blev det ju!

http://lunasmammas.webblogg.se

 
Maria

Maria

22 november 2009 01:33

Hej Emma!
Så härlig sadelkammare du har En sån vill jag oxå ha

http://www.freewebs.com/mariapersson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards