stallmalmby

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 2 december 2009 11:11

Nu blir det Skåne... Satans långt att köra, men går förhoppningsvis bra, då vi är ett glatt gäng som sätter oss i bilen i eftermiddag! har lite att stå i idag, ska städa ur bilen, packa, och fixa i stallet...Kolla att bilen är ok, spolarvätska och sånt.Fredrik gjorde en mer grundlig koll igår...Skönt, hoppas att gamm V70 vill ta oss både dit och hem utan problem!! Bilar ska bara gå och gå , helst:)Kommer hem igen på Måndag, ska bli så kul att träffa Simba, var ett tag sen nu!!!


Vaknade imorse halv sex av att huset höll på att blåsa bort...Jäklar vad det blåste alltså, men nu är det lugnt! Och den vita härliga snön ligger kvar, tur, är så less på det gråa, så vi åker nedåt landet till grått, make sence..Eller?


Ne, packa , och komma igång ordentligt, hatar att packa, har alltid den känslan av att jag glömt nåt...Inte kul..Men kanske ska göra som min äldre syster, hon skriver alltid typ en novell på vad hon ska ha med sig... Ingen dum ide:) haha har skrattat åt henne så många ggr, då vi har vart på väg till utställningar med hennes hästar...Fast med handen på hjärtat, när jag tävlar, brukar jag göra likadant, åtminstånde då man ska långt!! Fast vem försöker jag skämta med, det är alltid långt vart jag än tävlar:) hahaha Sex mil till närmsta ridhus!! Bilen blir ett andra hem, och pga det måste den städas ur nu, då vi ska ha besök i den:) Godispapper, andra papper, cd skivor osv... Bilen, eller min bil är som en enda stor necesär! 

Ovido - Quiz & Flashcards