stallmalmby

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 9 december 2009 16:25

jag brinner upp på detta väder....Vi har BLÅIS, jag repeterar BLÅIS på vägen...... Fram med skrillerna bara. Vet alltså inte om jag kommer att kunna träna nu för Erik...Vet inte om jag tar mig hemifrån med finkan....Jag vill köra ugly cry...


In till veterinären imorgon med Amigo...Har även pratat med mitt försäkringbolag, och tur är väl att jag var så pass smart att jag har ett bra försäkringsbolag och en grym försäkring på honom.... Återkommer hur det gått...


Får se hur det blir i framtiden...Om jag får jobb, kanske det blir en till häst igen...kanske har Gabbi och Kicki i Polen ngt trevligt till salu framöver...Köper gärna häst av dom igen..lättsamma och mkt trevliga:9 Och mkt fina hästar! Men framtiden får utvisa vad som händer...Nu är det snålt leverne som gäller..Julklappar får jag kanske tillverka själv! Nån som har bra tips:)


Kommer att gråta floder då Amigo åker och jag kommer att sakna honom sååå otroligt mkt, men jag vill att allt ska vara klart nu, jag får magsår av allt detta..

När beslutet är taget, ja då vill man att det ska vara över....


Dåligt på ridfronten också, värdelöst underlag men super halka som knappt broddarna fixar....Men jag och lillasyrran är tappra och rider så gott vi kan.. Vill ha snö i mängder:) massor med vit gnistrande snö så man kan rida ordentligt:)


Härliga bilder från i vintras eller hur:)?fredrik gör skidspår   Stallet en vinter..   

Ovido - Quiz & Flashcards