stallmalmby

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 7 december 2009 11:44

Ja, då var man hemma igen.. Har haft det kanonbra i Skåne..typ sommar där nere...Och blåser hela tiden!! Men fantastiskt kul iallafall!! Simons lägenhet var väldigt mysig och Orneta så nöjd och glad ut i sitt nya hem! Flyingedagarna har vi också hunnit vara på, inget superimponerande, men lite underhållande var det nog allt!

Bilresan gick över förväntan bra faktiskt...Många skratt har det blivit denna helg...:)


Men nu känner jag mig tom..Helt urlakad..

Min vet ringde i onsdags...Den ev köparens veterinär hade hittat en lös benbit på höger framben...Som min vet missat.......Suck..... Inget han lider av, och det är ju givet mkt bra..Men behöver få honom såld nu..Pengarna tryter...Så ska in på Torsdag och kolla upp detta, röntga det ordentligt.Hoppas dom köper honom ändå..Detta har dragit ut på tiden alldeles för mkt redan. Går ju ned i pris, det det kostar att ta ut den fördömda benbiten......ja, vi får se...Jag håller helt seriöst på att få magsår.Inget skämt.....

Ovido - Quiz & Flashcards