stallmalmby

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 4 oktober 2010 22:12

Måndag idag igen:) Efter en kanon helg...


Yoga, check!!


Bodypump, check!!


Ridit Lego, check!!


Gymmet, check!!



Nja, har inte hunnit så mkt mer, förutom att äta:) Just druckit upp en smootie!


Bodypumpen var fabulös, jävligt rolig och jobbig, och sprang en halvtimme på bandet på gymmet till bra musik ikväll, kröp i mina ben efter jag ridit en ridtur på Lego som jag löste hur ljuset skulle komma åter på vägen framför oss...

Tejpade helt sonika fast en ficklampa på hjälmen!! Problemet löst!!! Kung säger jag bara! Lång joggingtur stod på schemat för det gule!


Nu ska jag gå och sova....Sängen blir skön känner jag:)


Några kloka ord..... Säg inte allt det du vet, men vet allt du säger:)

Ovido - Quiz & Flashcards