stallmalmby

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 14 oktober 2010 18:22

Jaha, sedär ja...Vitt ute och halt så in i bänken...=ingen ridning då Lego inte har några vinterpjucks på:( Fan!!!!!!!!


Styrka och teknik på schemat idag all day long ,mkt intressant och otroligt kul...

Har ävet kört ett aerobicspass på förmiddagen som en klasskompis höll i på ett föredömligt , och imponeradne sätt:) Heja Carro:):)

Eftersom det inte blir ngn ridning så brainstormar jag lite steg  och börjat så smått att knåpa ihop ett gympa program! Jäkligt kul, och har kommit en bit!

Är dötaggad att få köra och hoppas att tillfälle ges att ganska snart att få testa det inför grupp:)

Men nu är jag bjuden på middag, i jaktstugan! Inte helt fel och får se min kära man i nån timme...Han jagar hela helgen och jag blir allena.Men förhoppningsvis får jag med mig nån snygging från Vindeln.....Martin och Jossan??? Visst är ni på?:) Blir kanske nån löprunda, en tripp till stan, god mat och en filmkväll kanske??Och om snön försvinner,förhoppningsvis så händer det, kan jag rida:)



Ingen tävling för mig i helgen, och det är ju alltid med blandade känslor, men hade planerat det såhär och håller mig till det, har iochmed min planering inte hoppat inne än och tävlingen är inne...Kom på att vi måste lägga vinterdäcken på finkan också...Defenitivt ingen tävling...;) Men ev en tripp dit för att heja på vänner som ska tävla:) men då mår man väl bara dåligt antar jag...Ja den som lever får se....



Skellefteå 11/10 2010

    

    

               

Nu middag med jaktgänget!! Ha det gott alla glada!

Av Emma Rehnman Astergren - 14 oktober 2010 06:45

 Morgon med Roger!!! Våran ena katt, han är stor och gul och beter sig inte som alla andra...Han har tagit över efter saknade Ellen på kvällarna, att vilja gå upp och sova...


Han ligger som en nallebjörn hela nätterna och myser, och mornarna är inget undantag, då klockan börjar ringa, ja då snoozar han också:) Han är verkligen one of a kind:)





Ovido - Quiz & Flashcards