stallmalmby

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 13 oktober 2010 13:57

1) Bli sjuk och ligga hemma utan röst, ork och snörvla och tycka synd om mig själv? Feber frossa och äta buljong ur en jättestor tekopp med fina mönster som inte lyckas gaska upp mig nämnvärt?


x) Känna mig som en prinsessa och vara pigg,glad och sprallig. Helt plötsligt så funkar allt och jag är till och med brunbränd med ett långt svallande tjockt hår, med gulliga små fräknar som får en att se yngre ut?


2) Ingendera, livet förtsätter som vanligt och kroppen pendlar mellan sjuk eller frisk, pigg eller seg?? Träna eller inte träna?? Och så vidare.....



Jag satsar på altervnativ 1 eller 2...  Hoppas helst på nummer 2, är ju inte to bad att bara fortsätta, trivs rätt så bra med mitt numer kortare hår som alltid kommer vara tunt...Hoppas däremot att jag INTE blir segare, eller mer krasslig..



Hur som helst, en dag som började helt ok, en löprunda broarna runt, blir ca 5 km sen ett cirkelträningspass, jävligt kul!  Är hemma nu, och ska passa på att rida medans det är ljust!


Även en sur druva kan ge ett gott vin!!  




Ovido - Quiz & Flashcards