stallmalmby

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 1 december 2010 21:29

Jag ska inte skriva länge, jag är trött.Gammeldags trött och sliten.

Skulle köra stepmuskel med Sara imorse, skitkul förövrigt, i vanliga fall, men hade inget krut alls i kroppen.Tog i ALLT jag hade och ändå hände det INGENTING! Sjukt.

Men får skylla mig själv, slarvade rejält med maten igår, och det straffade sig idag. Ingen energi!


mamma och Lars har en ny valp, en helt underbar liten krabat vid namn Lynx(nu har dom båfen en Skidoo och en Lynx årsmodell 2010) Jag har iallafall varit barnvakt idag åt honom:) MYS!


Fått hem massor med spån, som har skottats in för hand, tur att Mamma och Lars inte är rädd för att spotta i näven, nu känner man sig rik!! matade in hur mkt spån som helst till Lego sen, så han har väl spån upp till knäna;)


Satte ihop ett core pass som jag körde för gänget inne i byn, blev väldigt uppskattat och sen blev det cirkelträning! Alla jobbade super!!


Men som sagt, jag är trött och ska försöka pallra mitt arsle mot sängen snarast!


God natt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards