stallmalmby

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 8 december 2010 14:10

Jag är lite irriterad och ledsen.



Det är en jävla skillnad på att höra och lyssna. Vet inte hur många gånger jag ska behöva förklara vad man håller på med, och ändå är det ingen som förstår.

Den här känslan har kommit smygande, bara nu sådär. Ja skit samma.



Jag är taggad iallafall, ska köra ett pass i Vindeln nu ikväll, därav mina mastodont pass igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man måste lära sig koreografin, helt enkelt, och har man bara en kväll på sig, ja då är det bara att bita ihop.

Riktigt kul iallafall, och jag är glad och taggad, detta är VERKLIGEN ngt som jag älskar och göra, och förhoppningsvis får jobba med i framtiden! Och vill man bli riktigt grym på ngt måste man träna!


Legendo är en riktig underbaring, och jag är så tacksam, läs med STORA BOKSTÄVER=TACKSAM att Agnes ska rida honom över helgen, då vi åker till Skåne:) Han har kännts så otroligt fin nu dom senaste veckorna, och jag ser fram emot att åka in och hoppa, hade planerat in till lovet, hmmmm längtar!


Nu är det dags att lägga på ett kol, blir ju Vindeln igen som sagt!

Ovido - Quiz & Flashcards