stallmalmby

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 4 december 2010 19:47

Blev några kilometer iallafall, i skidspåret i Vännäsby:) 5,5km fantastiskt skönt, änfast det gick rätt så segt....Vila imorgon blir det, förutom jobb då..Ska mjölka.


Skulle kunna döda för att få vara ledig, eller kanske inte döda, men skulle kunna betala dyra pegnar för att få ha en ledig Söndag..Suck.....

Legendo var på g idag som vanligt, och en härlig ridtur med lillasyrran har det hunnit bli också, har även vart och hämtat ut Legos nya vintertäcke i Bjurholm!


Jag känner mig nere, och trött, inte bra! Vill vara hemma och mysa ,julpynta stallet osv...Och inte ha några tider och passa, skulle även behöva plugga anatomi! Vart tar all jäkla tid vägen?


Ja ja, nu har jag klagat tillräckligt.Ska dra i mig lite yogite med ingefära, så jag känner mig piggare, vägrar bli mer förkyld! Sen är det väl bara att gå isäng, ska upp klockan 4 imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards