stallmalmby

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Sååå kul!

Av Emma Rehnman Astergren - 28 februari 2011 20:22

Ja då var man hemma igen, efter många och långa mil.

Resan tog längre tid än planerat!!;) Och det var lååångt värre till Sälen.


Hur som helst har jag haft så kul.Trevliga människor, underbart helt enkelt!

Nio mil är rätt långt, men vi hade super väder och strålande sol! Första halvan av loppet kändes helt ok, inga problem.Tills jag kom fram till Evertsberg, då började jag få känning av vänster höft böj...

Fan alltså, har aldrig, aldrig kännt sån smärta...Inget slår detta..Tre mil kvar och jag trodde jag skulle dö.Vänsterbenet gick inte att använda..Skam den som ger sig, och jag tjurade vidare, i helvete att jag ska bryta var tankarna.Då det var fem kilometer kvar ,då började jag stor gråta..Hahaha, känns fånigt nu, men det gjorde så ont...Fem kilometer, det är inte långt alltså....Kändes dock hur långt som helst!!

Hur det än var så kom jag i mål, lycka och på 8 timmar och 57 minuter,rätt ok när jag tänker på hur sakta dom sista två tre milen gick!! Nu är jag dö taggad att träna, för att få bättre tid nästa år!!


Jag vill passa på att tacka alla kompisar som var med och gjorde denna helg till ett minne för livet..Mattias, Jossan, Isak, Nils, Johanna, alla dessa som också åkte, och kom imål på imponerande tider:) Starkt jobbat!!


     

Sen ,sist men inte minst, Fredrik..Som varit våran chaffis, och ställt upp med både det ena och det andra..Tack älskling, du är bäst!

  



Nu ska jag halta in till tv rummet och se film, Lyckan, kärleken och meningen med livet, den hörs ju va bra!


Borta bra men hemma bäst, har ju saknat alla djuren, och Lego min skatt!



 
 
Ingen bild

Miggo

1 mars 2011 15:21

Du är sååå duktigt emma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards