stallmalmby

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 8 juli 2009 09:43

Min födelsedag idag... 28 år blir jag och känner mig inte en dag över 13..:) Nja kanske överdrev jag, men tiden går och går, och man hinner liksom inte riktgt med alla ggr..

Ska in till veterinären och vaccinera Legend idag och kommer på hemvägen att ha med mig en vit liten söt madame-Tuss Lill-Emmas ponny, Lill-Emma kallas lill-Emma för att jag är Stor-Emma, enkelt sagt, hon är dotter till bonden jag jobbat åt, och hon och Agnes är jämngamla, och är kompisar, så nu har jag lovat att ha träningsläger med tjejerna..Blir skoj!!!

Men nu till min present jag fått..Ett tävlingsskåp:):) Ett splonkarns nytt fint grått plastskåp:)Det är sååå fint att jag nästan fäller en tår:)

Ikväll kommer familj och vänner och får se vad som väntas då. Bakade hela dagen igår, cheesecake, citronmarängpaj(som blev totalt misslyckad) fattar inte hur jag lyckades med det, så klantig, men det är en annan historia..Jo åsså en tårtbotten.. 

Fick fika på säng av min älskade man... Myspys på morgonen...

Men nu måste jag kicka igång dagen, ut å rida tror jag nog...!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards