stallmalmby

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Snörvel, höstlov och lite pics!

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2010 20:27

Ja då var det höstlov! Som jag startar upp med att jobba!

Var dessutom sjuk imorse, feber och DÖDENS trött efter en hel vecka av gympande!! Exanimation denna vecka, så förbannat kul det var:):) Som sagt sliten nåt vansinnigt, men det var det värt alla gånger!!!!

Lite pics från dagen D ......

       Hmmm trevlig vinkel här då eller inte:)


Nu alltså ledig en hel vecka(herregud, snart trettio och höstlov) :) Känns skönt då jag behöver några dagar att återhämta kroppen..Träning bryter ned, vila bygger upp, visst var det så??  har lite svårt med det..Enl min träningsdagbok har jag dom senaste trettio dagarna tränat 37 ggr, och 40 timmar..Då är inte ridningen inräknad! Ja det är då jäkligt kul och jag mår prima av det:) Fast jag är sliten nu..:)


Legenden är inte sliten om vi säger så, vilken energi den pållen besitter, hjälp säger jag bara:) Synd att det är så jäkla pissigt underlag, går ju inte att rida riktigt fullt ut, men får be min kära man snällt, så kan han byta däck på finkan, så jag kan dra in honom till ridhuset:)

      



 Dricker yogi te med färsk ingefära för glatta livet, vägrar vara seg som ett övertuggat tuggummi (om man tuggar alldeles för länge, då blir det nästan hårt, äckligt och tappar alla smak...Undrar varför man gör det  över huvudtaget?) Har tänkt ha ett härligt lov med massa energi, och så kommer det att bli, med hjälp av lite ingefära inbillar jag mig:)


Lite andra pics...

Hela gänget:)


     




:):) Josefin, Lovisa, jag och Carro på väg ut på en löprunda:):)



Pernilla och Åke:) Innan Ville var född...Jäklar vad tiden går:)   


  Ja, och här har vi lillskiten:) Hur söt kan man vara???:)


Hos tant Emma....:)


Ne, nu ska pållarna få komma in, sen blir det sängen, ska upp väldans tidigt imorrn...04:00 mer exakt....Huvva:):)           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards