stallmalmby

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 14 april 2010 14:17

Har jag ingen av just nu, ridmässigt iallfall...Vet inte varför, solen skiner och snön håller på att försvinna, borde ju vara dötaggad inför den kommande säsongens tävlingar, men icket...Dock tror jag bara det är en tillfällig svacka, kommer säkert igång bättre ju mer snön försvinner..Icohförsig, så har jag bara kännt så här i nån dag, så kanske inte ska ropa hej än!!?? Längtar tills det går att rida i skogen och på åkern här hemma, nu är det efter vägen som gäller, såå jävla boring rent ut sagt.Dock helt ok underlag, så helt kasst är det ju inte.

    

Vill känna som det kändes på dessa bilder, tävling i Vännäs, gick egentligen inte så jäkla bra, hade nåt nedslag i alla klasserna, men så jäkla kul jag hade kom jag ihåg..Lika så på sista tävlingen för året, på Surf, inga placeringar men Lego var så fin.

Dock hade den helgen ett enormt mörker över sig, då min bästa väns häst tragiskt flög till trappalanda, dagen före tävlingarna...Det värsta jag vart med om.Så fruktansvärt otillräcklig har jag aldrig kännt mig.Blir tårögd av bara tanken...Vila i frid vackra vackra Grynet.....Du fattas oss.

  


Mitt självförtroende är nere i skorna, men har tränat alldeles för lite denna vinter, och ska försöka bygga upp det nu i vår.Med start på dressyrbanan, tävling hemma i Vännäs i början av maj, blir kanske nån klass där!

Drar in Legoland nån dag i veckan och rider, då jag hört glada nyheter att utebanan har börjat torka upp!

Sen blir det Erik träning den 29..Längtar!


Älskar mitt Malmby, otroligt mkt, men just nu känner jag mig isolerad,ensam, vill träffa mina vänner.Umgås, och hitta på saker, rida med andra, inte för att det är ngt fel på lillasyrran tvärt om, men som sagt..Omväxling förnöjer..

Saknar Amigo...Fick ett mail av familjen som köpte honom och allt går bara bra, han sköter sig finemang.Och blir väl nån tävling snart för honom lät det som, hoppas på bilder.Ska lägga ut dom isåfall så fort jag fått dom!

  

Ne nu måste jag skärpa mig, upp med hakan och bara köra på, sen får det leda vart det leder..Så länge jag har kul på vägen..

En promenad in mot gymmet piggar nog upp, sen en ridtur efter den jäkla vägen...Hmmm, snälla snö, försvinn!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards