stallmalmby

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 29 april 2010 18:32

Ja hemma igen efter en lång dag på Norris, var så kul att vara med igen, och att träffa alla, på en och samma gång.Nåt speciellt med Träningarna för Erik, alltid lika kul!!

Synd bara på vädret, kallt och regn blev det till slut.


Gick väl helt ok att träna, blir bara så arg på mig själv, är verkligen nere i en rejäl svacka nu självförtroende mässigt.. Och rider sämre än jag gjort på länge känns det som..

Dock så är det ju kanonkul att hoppa och det var som vanligt bra övningar, känns att man hoppat inne nu över vintern!!!Tur att Lego är glad och positiv, bäst helt enkelt.

Men upp med hakan och bara köra på, snart är nog min hjärna och underliga psyke back on track så att säga..Tänker inte ge upp, utan försöker bara att tänka positivt, fast det är svårt ibland.Inte bara ridmässigt som känns tungt just nu, allt egentligen, men hoppas på sol och värme och med det mer glada tankar..

-Think happy toughts Peter!!! Ni vet ur filmen Hook..  Gör han det så flyger han igen, Peter Pan alltså, som blivit stor och glömt allt vad Never Never Land heter...Thats me  

Nog med detta trams nu och börja med middagen, är dööö hungrig!!!

Äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man...

haha ja det lät ju glatt och trevligt...


Fridens alla glada..Solen hoppas jag kommer till på Lördag iallafall, då är det dags för tävling!

Av Emma Rehnman Astergren - 29 april 2010 08:10

...att äta frukost idag, sitter och tvingar i mig fil.

Har haft några hektiska dagar, må jag säga..haha och har ju inte kunnat skriva om vad jag haft för mig här.

Fredrik fyllde 30 år igår och har under helgen haft partaj för honom.Blev jätte lyckat och jag hoppas verkligen att alla hade kul, och då speciellt Fredrik givetvis!!

  

Detta var ju en överaskning så har fått göra alla förberedelser då han inte vart hemma! Som tur var har jag inte vart ensam, utan vi har hjälpts åt, ett gäng, Lina, Anna, mamma som lagat all mat osv osv...Ingen fler nämnd och ingen glömd!


Tyvärr så åkte jag på feber och förkylning Måndag /tisdag..Typiskt... Och är inte riktigt 100% än, sen hade vi fika igår, och bakade en blå tårta och en massa annat gott, huvva känner mig som en michelingubbe, då jag inte kunnat träna på en hel massa dagar.

Nu ska jag bara trycka i m ig filet, packa och dra iväg till Norris, Erik träning med Legomannen, förhoppningsvis sköter han sig med alla hovarna på jorden, han vilade över helgen, big mistake kan jag säga.. Hehhe..


Vill ägna en tanke åt min kompis Simons häst som åkt till Trappalanda, och betar nu ingen bredvid sin kompis Grynet... Vila i frid Ornetum....

  


Ovido - Quiz & Flashcards