stallmalmby

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 1 juli 2010 16:22

...skalle... Jag blir tokig.Går just nu runt och stressar, så in i bänken och får inget gjort alls.Är allmänt skakis och mår inge vidare alls.Sover kass och svårt att få i mig mat hela veckan.. vidrigt!!! Whats wrong???

Sen har jag fårr cp ryck i mitt vänstra öga igen, det rycker i det hela tiden, och ibland känns det som om det är helt igensvullet!


Men jag vet ju att jag stressar lätt, och är ett mongo i allmänhet, så inget konstigt med det, men vill njuta av sommaren, och av att det är tävling i helgen!!:)

Skit samma, en långpromenad brukar rensa huvet på ett fantastiskt vis, så det är mitt nästa mission. Mental träning, ångest=bort, så långt som möjligt! Fokusera på det roliga i helgen, och sen finns ju allt kvar som jag stressar över här hemma då vi kommer hem!

Kommer att bli super skoj, hur det än går, hoppa och tävla är ju det bästa som finns.Det är det viktigaste!


Ska packa och göra allt klart inför morgondagen, är anmäld till tre dagar, men lutar åt att jag stryker mig Söndag, inte för att jag inte vill, men spilta tre dagar...Kändes inte så jävla rock and roll...Vi får se..Fredrik går på semester nu, jobbar sista dagen idag, så kan ju va kul  att hitta på nåt kanske på Lördag kväll!

Om inte annat bra för min hjärna...:)


Igår var jag och Jenny iallafall på bio, och det var supernajs, en bra rulle, mkt bättre än tvåan tyckte då jag, dock jäkligt irri på alla som sitter och smaskar och prasslar, tisslar och tasslar under filmens gång.Så man knappt hör vad som sägs..Hmmmm.TYST!!:)


Efter rullen fick jag middag och Jenny,Mango och Matilda, sen ut och kika lite på pållarna, dom finaste små....

  

Nova kollar läget....


  

Häst love på G på gården, så Mango hämtar stoet och Jenny....

  


...hämtar en rutinerad Bonsai, som vet vad som gäller!!


  

Förhoppningsvis blir resultatet en sån här liten darling..JR In Flames..Alias Flamman.

Och så stor hon har blivit och pigg som en lärka!!

Kliar gör det, och då får man träna på balans och vighet..:)

Hon blir förhoppningsvis en stjärna i framtiden....Jag vill ta med henne under armen och mysa med henne som ett gosedjur i sängen, dock tror jag inte det skulle vara så poppis, detta är en liten med attityd!!   



Ridpantsen är tvättade, allt fixat, bilar och annat, smörjning blir lite senare då Jenny kommer ikväll, sällskap är ju alltid trevligt!! Nja, ut på promenad då antar jag!!!


Klart slut!

Ovido - Quiz & Flashcards