stallmalmby

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 21 juli 2010 18:52

Hubbe, det är min sköldpadda,som jag fick av mina underbara vänner dagen innan jag gifte mig:)

 

Hubbe är en frän snubbe av rasen treskölds sköldpadda, en mkt snäll och alltid hungrig liten kille...

Hans största nöje i livet är Fredagarna då det vankas räkfrossa...Lite trist kände jag..Och då Hubbes rumskamrat Fia, en ancistrus mal inte ger allt för kuligt sällskap, kände jag att det var dags att utöka umgänget för min vän.Fem nya små tetra blev det, som är tillräckligt snabba för att simma undan om Hubbe skulle "råka" vilja äta upp ngn av dem...Men han har då lite mer att göra än att ligga och sola, och vänta på att jag ska komma med mat!

   

Fia syns här längst till vänster, sittandes på glaset i  hörnet...    


Hur som helst har jag skämt bort honom lite, känns bra..Lego har också fått lite nytt, flugmedel, och en ny flughuva!!!


Annars har vi, jag och Fredrik alltså haft en mysdag tillsammans, som resulterade i ett fint nytt party tält!! Återkommer med bilder!

Nu ska jag snart ut och rida!!!


Huuj!!   



Ovido - Quiz & Flashcards