stallmalmby

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 15 juli 2010 12:52

Kass uppdat måste jag säga.Är just för tillfället inte så solig i humöret..Önskar det, men icket.


Mkt har hänt...Vännäsdagarna till ex..Mkt nice helg med många vänner, och fest.TACK Miggo och Erik för mat och husrum:):)


Var igår i Lycksele på Diggiloo, ( Mamma hade fått biljetter, som vi i sin tur fick) stundvis underhållande, men inte min grej riktigt.Hade inte betalat 630 spänn, men tur att vi alla är olika:)


Vart ute och ridit, och mitt vrede som jag kände redan imorse ökades på, dessa förbannade jävla flugjävlar från helvetet..Som alla håller till i Malmby kan jag säga, och kalasar helst på min gula pålle....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH så irriterande....


Orkar inte skriva mer, ska sura för mig själv återstoden av dagen!!!...Positivt inlägg eller hur:):)!!!

Ovido - Quiz & Flashcards