stallmalmby

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 4 juli 2010 11:13

Japp, då var helgens övningar avklarade.Inga placeringar, ett ned i omhoppningen i varje klass..

Värst var i sista klassen, sista hindret, och jag red som ett ARSEL, och min stackars häst hoppade oxer helt stillastående och snett....Bakbommen föll.Men det var då bara mitt fel, och han var super shysst som vanligt och hoppade före med hjärtat!


I Fredags var ha extremt spänd efter att ha eggat upp sig på travhästarna som har en träningsslinga precis vid banan i skogen,(han är livrädd för vagnar)

Så skit rundor kan man säga,kanske inte resultatmässigt, men känslan... men men, gör om gör rätt.En tävling till i kroppen för oss båda!!

Sen tål inte Lego värmen alls, bara att acceptera... Har varit super varmt hela helgen, och han pallar det inte.Så strök mig från Söndagen,och åkte hem.Kommer fler tävlingar!!

 

Framhoppning.....


Crazy eye, travhästar kan ju vara livsfarliga...:)




Hjärtat ute på en prommis, en underbart varm och solig kväll!!


Men hur det än har gått, så har jag haft det så HIMLA trevligt.Sov hos Fredriks kusin, Sofie, och hennes man Peter och deras son Elton!! Lina har också följt med, super trevligt och tack för all hjälp:)

Länge sen jag blev så upp passad och haft det så lyxigt:):) TACK snälla för en såååå underbar helg!!!

Lite bilder från vad jag fick göra efter en tävlingsdag.....

       

Japp, bubbel, med en kall cider......

Min sjuka bonnbränna som kommer att vara svår att få bort:)

 

Efter badet bjöds det på ostbricka, och gitarr hjälte.....

 

          

Lina ,Peter och Elton!!


                 

   Hemma igen.... Borta bra men hemma bäst.Inte sant?

Fast med handen på hjärtat.....Jag hade kunnat stanna huuur länge som helst....Thihihi.....


Fridens..


Ovido - Quiz & Flashcards