stallmalmby

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 15 november 2011 08:11

Var ett tag sen jag var inne här nu igen.Har bara haft så mkt annat på hjärnan att det inte blivit av helt enkelt.


Har en underläpp stor som Brasilien:( Världens största munsår som förrutom att det ser för taskigt ut så gör det så in i h**** vete ont, och har svårt att äta helt enkelt.Fast blir mest hälsofil hur som helst, då jag har riktiga problem med magen...Mag katarr, har haft det förr, men glömmer varje gång hur det känns.....För att göra saken värre, så har jag stora problem med en tumme/arm. Prövade att hålla i Bpn igår och körde bara med stången, och bara det gjorde att värken blev värre, och tummen/handen svällde upp.*skakar på huvudet*


Om man bortser från allt detta så är det ok, tur man har hästarna:) Dom är dom enda som kan få en på bättre humör då det känns som öken under en period för övrigt! Hoppade med Legenden för Erik i Lördags och det gick jätte bra, fantastiskt roliga övningar och helt enkelt skitkul.Taggad lego, med alla benen både här och där, men känslan blev riktigt bra till slut! Baksidan var väl att armen värkte efter, men men..

 

Gjorde en riktig mys middag då jag kom hem, och prövade på att göra en efterrätt jag sett på Halv åtta hos mig, har ju sett den tidigare också men ville verkligen testa, Creame Brulee..Tja, helt ok blev den! Tycker att det kan vara kul att laga mat ibland och testa lite nytt då och då!

Dante har ont i tassarna, efter mkt jakt på frusna vidder, ska gå ut med honom nu och kolla om han känner sig bättre!

Idag blir det lugnast möjligt, hästarna ska ju få sitt givetvis, och ikväll jobbar jag på simhallen.

Känns genast bättre, då man fått klaga av sig lite, man kan ju inte vara på topp jämt, även fast man gärna glömmer det;)

Ovido - Quiz & Flashcards