stallmalmby

Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Underbara älskade häst!

Av Emma Rehnman Astergren - 9 juli 2009 23:45

Ett år äldre, men förmodligen inte speciellt klokare:)


Hade en kanondag igår med vänner och familj på besök och middag, fick jättefina presenter och fika på säng av min älskade...TACK alla som var med och gjorde min dag så kanonfin:) Och tack för alla gratulationer!

Var hos veterinären med Legenden, vaccination på g, bad även vet kolla på hans bakben som varit svullet, det är knappt det nu, men jag är så nojjig, han har troligtvis fått en smäll eller slajdat runt i hagen, skönt, även om han inte är svullen längre så vill jag alltid vara på den säkra sidan...

Lill-Emmas ponny Tuss åkte med mig och Legenden hem så nu har vi dambesök:) LillEmma och Agnes är kompisar så dom passar på att ha lite sommarlov tillsammans!

Vi  var ute och red nu ikväll... Jag fullkomligen älskar att rida Amigo, han är verkligen så vansinnigt rolig att rida:) Vi hoppade lite i skogen och det är ju alltid dölajbans, gäller bara att hålla sig kvar i hoppen och glädjesprången:)

Hann till och med rida innan det började spöregna!!! Underbart!

har dessutom haft besök av Sixten, Katarina och Oscar, så det blev tårta idag med :9 Annars gnetar vi på här hemma, kåkeb ska få ny bräd fodring så det är mkt som ska göras inför det... Nu Vännäsdagarna i dagarna två.. Bäst att ladda batterierna genom att gå isäng och sova lulllull som min mormor alltid sa till mig och Jenny när vi var små!!!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards