stallmalmby

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 2 juni 2009 10:42

Jag är nervös... Inte på ngt dåligt vis, men jävligt pirrig om jag uttrycker mig så!

Helgen har vart varm, mkt varm, och tävlingen gick i nån form utav svett tecken.. Huvva, men höll jävlar på att flyta bort alltså.. Gick väl sådär, strax över 59% i första klassen, då han verkligen inte gick bra på en fläck!! Spänd och fånig:) Hade gett honom betfor, så att förra helgens bravader inte skulle upprepas, bara det att han blir så vansinnigt fånig!! ja, och till andra klassen blev det strax över 60%, red fel också ska jag tilläga... Suck.... Men en vinst blev det med laget:):):) Skitkul!! Men detta var absolut en av som sämre ritter jag gjort... Och så spänd brukar inte Legenden vara.. haha, allt var farligt!!!


Måste kanske skylla på att min hjärna är ngn annanstans just nu..... Igår bar det iväg till stan, färgade håret och klippte mig, och handlade lite saker som behövs till helgens övningar:) Fredrik fick sig en haircut också, så nu ser vi lite mer respektabla ut:) 

Ska pyssla på lite härhemma idag och senare bär det iväg till Mosjö, ska hämta hö.. Har bränt mig på axlarna i helgen, så det känns sisådär, men brun vill jag tammeden vara till på Lördag... :) För då smäller det!!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards