stallmalmby

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 22 juni 2009 22:09

har varit i snat med mamma och Agnes idag, köpte nya lysrör till Hubbes crib, dom hade börjat blinka, så det var dags!

Köpte även nya rid skor och leggings, Mouinten horse, dyrt men väldigt behövligt! Red i dom ikväll och det kändes kanon:) 

Sen köpte jag två nya flugtäcken, 99:- styck, kunde inte låta bli! Fanns bara i 155 men det funkar till Amigo också! Dom har kostat runt 600:- så det var ett kap!

I helgen har det varit full rulle, på midsommarafton så paddlade vi med gänget som vanligt, och grillade och hade myspys på kvällen då även Simba joinade:)

Midsommardagen bestod av ridning först, Simba red Amigo, och det gick kanon, han är så duktig Simon, mjuk och fin i sin ridning:) Sen den obligatoriska midsommardansen på kvällen.. Jättetrevligt!

Efter stadsresan idag tvättade jag upp Amigos svans, som är brun, eller var rättare sagt, nu ska den nog hålla sig snygg ett par dagar åtminstånde:)

Sen for jag och lillasyrran ut och red ned till sjön, Legend har lösa skor och jag hatar det, både han och Amigos hovar växer så det kankar på sommaren, så ringde hovis idag, han kommer förhoppningsvis i dagarna!

Hur som helst så är Legend rolig, han vevar med frambenen i vattnet så man blir dyngsur!!! Helt blött allting!! ha ha han är rolig!

Imoron ska jag rida och pyssla, sen är det möte i Sandgärdan på kvällen...

Var i Söndags och red Malin Nilssons nya häst, en valack som är lite speciell, dom passar inte ihop och hon måste tyvärr sälja, men jag tyckte om den, kanonfin kan den bli!!! Hoppas det löser sig för henne! 

Tv en stund sen väntar sängen!!

Jo Porre har köpt en helt OOOTROLIGT fin transport , ett Umesläp, blått.. Den är så fin att jag dööör! Äntligen Porre:) Så himla kul!!!!

ne, nu är det dags att inta sofflägen en stund:) HUJ! 

Ovido - Quiz & Flashcards