stallmalmby

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 4 augusti 2009 07:21

Ja, idag bär det iväg, ska bara packa, och fara till frissan i stan sen åker vi ned till Södertälje för att imorgon flyga till London..

Jag har ångest..... Lämnade hästarna igår i Vännäs, Pernilla och Simon ska ta hand om dom, och jag började gråta!!? Jag är helt och hållet knäpp.

Hann även med en föreläsning om självförtroende med Loise Haaga, det var jättebra, verkar vara en kanon sympatisk människa, en sån man får energi av, och just ämnet självförtroende, det behöver jag träna på...Huvva, jag har verkligen ett kasst sådant just nu...

Ja stallet är tomt just nu....SUCK! Zingo och Räser är i Mosjö hos Jenny.Känns konstigt.....Men så ligger landet..

So long Sverige..Im going to the U.K.. 

Ovido - Quiz & Flashcards