stallmalmby

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 25 augusti 2009 08:56

Ja då var helgen till sin ända:) Har haft en kanonhelg...Inga placeringar, Legend fick som vanligt senap i röven inne på banan och ville springa fortast möjligt och sket i princip i mina försök till att få stopp på honom alls.. Mot varje hinder så sticker han,haha så ett ned i verje klass, men är jätte nöjd, spelar ingen större roll, vi hade så in i bänken kul:) Han hade så kul att han nog kunnat krypa ur skinnet!

Men gläds åt fina Vännäsplaceringar, och Pernillas placeringar speciellt:)

Igår hade jag mark känning med Amigo...hahaha jag och lillasyrran trodde vi skulle skratta ihjäl oss....Skulle precis till att avsluta och hoppa av, så hade släppt stigbyglarna, så han råkade trampa på en planka och sparkade bakut på ett överdrivet smidigt vis..haha och jag fick tugga grus:) Precis utanför stalldörren! Amigo såg ut som ett frågetecken!

Hade middag här i Lördags, Matilda och hennes kille Nicke, det var jätte trevligt, och i Söndagskväll for jag ,Jenny och Miggo in till stan och åt kina mat på Great Eastern, Hade hur kul som helst:)

Vädret har skött sig hela helgen förutom i Fredags då det var storm vindar! Jenny har tagit foton på mig och L men återkommer med dom! Chaio! 

Ovido - Quiz & Flashcards