stallmalmby

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 17 augusti 2009 15:08

Hur i hela friden kan det regna så mkt på en och samma gång? Vräkte ned hela dagen igår, tycker mer än synd om ponnyryttarna som kämpade i leran i Vännäs på dom nationella hoppningarna...Banan var ,ja typ en insjö...

Har städat sadelkammaren idag, lite lätt iallafall, sen försov jag mig imorse, HATAR att försova mig, men var så jäkla trött, stackars hästarna fick komma ut senare, mycket senare än vanligt. Försover mig sällan, måste ha slagit av väckaren eller nåt...Hela dagen känns förstörd, har inte fått mkt gjort känns det som...Ska pallra mig ut och rida tror jag, är så jäkla hoppsugen, men ska träna på Onsdag för Eva, så jag får hålla mig till tåls tills dess.Funderade på att ta några språng idag, men åkern är nästan lite farligt halkig.Och med min tur, sträcker sig väl Legenden eller nåt i sin iver, och då är det adjöss till tävling i helgen!!! Vill inte chansa! Tja, nåt litet språng blir det väl kanske:)


Till ngt helt annat..Usain Bolt!! Vilken löpare, jag är så vansinnigt impad, helvete vad han springer karln! Ingen har väl missat 100 meters finalen igår hoppas jag..? Givet var ju dom andra duktiga också, men han formligen kissade på sina motståndare...IMPONERANDE med tanke på startfältet!


Måste..Säger det igen måste måla ribb idag, om huset ska bli klart nån gång....Tur jag har min IPod, annars är det bara att tacka för kaffet:)

Känner mig lat, vilket jag avskyr, vill bara göra roliga saker, som och rida, läsa en bra bok eller se en bra film..Suck, spark i arslet ger jag mig själv!

Lillasyrran har börjat gymnasiet idag,Lilja skolan i Vännäs, var duktigt nervös, så sänder henne många tankar idag..Kommer ihåg att det var nervöst, även om det är typ 10 år sen för mig....Snart 30, jävlar vad tiden går!! 

Ovido - Quiz & Flashcards