stallmalmby

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 20 augusti 2009 10:15

Helene Granström | 2009-08-19 (08:25)Hej!
Jag har blivit kontakad av en kille som heter Buster Odlander som bor i Södra Sverige men ska studera i Umeå. Han erbjuder hoppträning hos oss och bjuder på första träningen så att de som är intresserde får pröva. Han har själv tävlat upp tom 150, tre starter i YR SM.Har kontinuerliga träningar i Skåne med mycket goda resultat. Är en mycket engagerad tränare som gör allt för sina ekipage. Har som filosofi att allt kommer ifrån markarbetet och är mycket noggrann med att hans elever rider korrekt.
Buster kommer upp i slutet av augusti så är någon intresserd av denna tränare hör av er till mig. Helene Granström 070-3442253 eller skicka ett mail.

Av Emma Rehnman Astergren - 20 augusti 2009 10:04

Tränade för Eva igår, första gången på över tre månader vi hopptränat, jäklar vad tiden går....

Gick hur som helst jättebra och allt kändes lätt och roligt ,Lego var inte ens svettig efteråt,solen lyste och dt kändes som sagt så enkelt allting.Skönt

Hjälpte Susanne och Lilleman efter min träning och han tar sig mer och mer för varje gång..Duktiga två:)

Blev en lång dag igår, Mosjö på morgonen, hem, hovslagaren, och in i finkan  för  träning, hemma vid nio ungefär, mocka klart och greja, linda ben osv..In och äta middag vid tio..Vad är det för jäkla tid att äta middag? och VARFÖR varför i hela friden gräddstuvar man pytt i panna???????????

Kan för mitt liv inte fatta det? Fredrik hade köpt en sån där färdig påse, med GRÄDDSTUVAD!!?? Why? Blir ju bara flottigt och äckligt.Var dock så hungrig igår att vad som helst hade gått ned , men det var faktiskt inte gott på en fläck, fick njuta av dom gurkbitar jag skurit snett med en brödkniv....Ja får skylla mig själv, har inte vart och handlat på hur länge som helst! Mycket som tusan att göra idag, tävling imorgon..Blir jättekul, var så jäkla länge sen...........


Ovido - Quiz & Flashcards