stallmalmby

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Förbannat!!!!!!!!!!!!!

Av Emma Rehnman Astergren - 25 november 2011 07:28

Vissa mornar är ju sämre än andra, så är det bara, detta är en av dom sämre.

Klev upp, eller rättelse skrapade mig ur sängen för att släppa ut hästarna, slog mig på stortån på vägen ner i köket och halkade på en isfläck på väg ut i stallet.

Väl ute så märker jag att lego är svullen i ett framben.... Blod har runnit nedför benet, syntes bara eftersom han är vit längs ned på benet.. och han har ju fått en spark på framsidan av ena knäet. Inget jätte stort sår, har tagit ihop under natten, tog inte in hästarna igår kväll då jag jobbade kvällen.Hur som så är framsidan av knäet svullet och ja typ svampigt strax vid såret..Kunde dock inte se ngn hälta då jag släppte ut honom efter många om och men.


Jävla skit morgon rent ut sagt, även om det bara är ett sår, så blir jag så vansinnigt orolig, och ja mest troligt hela dagen och helgen förstörd. Varför har man djur...ja just det, det är ju det bästa som finns..Nästan jämt.

Får gå ut på lunchen och kolla om svullnaden gått ner, får hoppas det. Och hoppas att denna dag artar sig åt det bättre hållet ju längre den lider mot sitt slut! Jag är knäpp på alla plan.


Förbannat helt enkelt.Förbannat igen, satan och så vidare, mitt humör är inte på topp. Flera små saker blir till en stor, och jag vill lägga mig och sova tills allt ordnar upp sig.Crap


Nu har jag fått häva ur mig lite och det känns väl lite bättre, men bara lite. Nu måste jag fara och jobba. Inspirerande, eller inte!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards