stallmalmby

Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Fullspäckat schema!

Av Emma Rehnman Astergren - 29 juni 2009 20:32

Tiden bara går och går.. Har suttit i domartornet som speaker hela helgen i Vännäs på lokala/regionala dressyrtävlingarna för ponny som var där. Som tur var satt Simon där med mig som räknare!!!

I Fredags grillade jag Simon, Porre och Åke i Simons stuga i Pengsjö(kanonmysigt),sen har helgen bara rullat på i rask takt.. Kom hem igår trött trötti trött trött och slängde mig framför en film i det soliga vädret(skönt att vara inne en stund) och somnade, sen var det kört...Men men.. Så är det ibland!!

Idag har dagen bestått av möte med Vrif, i Umeå, då jag passade på att köpa en kompis till Hubbe, en ancistrus mal.. Fia ska hon få heta!! Fråga mig inte varför, men så blir det!!

Nu ska jag försöka mig på att fara ut och rida på min lite halv crazy gula pålle..Han har kommit in i andra andningen och är hur pigg och jobbig som helst..Skönt att jag strök mig ifrån Piteå tävlingen i helgen.. Hade tänkt göra en favvo i repris med Porre, och åka dit och tävla. Men känner att vi är alldeles för dåligt förberedda.. Innan och efter bröllopet har det blivit alldeles för knapphändig ridning och åker inte trettio mil bara för att!Har istället anmält oss till en tävling i Ö-vik den 18-19/7 blir kanoners, måste hinna hoppa ett par ggr innan känns det som,så det blir jättebra tror jag nog!!

Jag följer dock självklart med Porre dit, ska agera hennes personliga slav, vare sig hon vill eller inte:) så det så!!!:)

Nu är det ridgrejer på och bara att hålla i sig.. Legend, here i come!!! 

 
 
Ingen bild

Päran

30 juni 2009 05:47

Ha ha ha Emma du är bäst=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Rehnman Astergren - 31 oktober 2014 09:41

Äntligen fredag! Helt sjukt vad veckorna går fort, och då torsdagen är över går som luften helt ur! Säger det igen, äntligen fredag:) Min kompis Carolina från Västervik har varit och hälsat på hela veckan och jag har knappt sett henne?! Så idag ska...

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2014 07:54


Mornar är så tvetydiga för mig... Å ena sidan tycker jag det är underbart att gå upp och dola på med det ena och andra, å andra sidan vill jag sova i all evighet framåt, är ett med sängen, kudden är varm och mjuk.. Bla bla bla.... Nu blir det jobb ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:33

Känner mig så jävla trött, sjukt. Måste vara vädret, eller det faktum att jag sovit lite för lite den senaste tiden. Var igår och hjälpte Jenny med Vinda som varit ofräsch till och från ett tag, så blev en heldag på veterinärstationen. Med slutkont...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 11:27

Har bestämt mig för att inte åka vasan som jag anmält mig till 8/3 2015, pga tidsbrist. Säljer den för 2500:- exlusive bytes avgiften på 200:- Maila vid intresse! Skrattmaja2000@hotmail.com ...

Av Emma Rehnman Astergren - 29 oktober 2014 00:18


Då var det dags igen, att återuppta denna blogg, skriver som sist jag återigen började skriva, jag vill inte göra mig av med den. Haft bloggen så länge att den liksom bara ska finnas där... Massor har hänt(givetvis) men en av dom största förändrin...

Ovido - Quiz & Flashcards