stallmalmby

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 7 januari 2010 21:41

Ja, 34- utifälla.. Sjukt...

Hästarna kom ut vid tio imorse..Och jag hade 13 grader i köket då jag klev upp, har i princip varit 30- hela dagen. Vilket resulterar i att vattnet fryser.. Suck, varför ska det vara så himla kallt, kan det inte bara vara runt 10-, skulle ju va underbart..

Legend har ingen feber, och benen som vanligt, skönt...


Smart som jag är så flödade energin lite väl mkt, och jag var tvungen att röra på gammkroppen, ut på skidorna..Hann ca 5 varv på våran lilla upptrampade slinga, då var fötterna isbitar... Så nu har Fredrik my love ordnat ett gymkort åt mig på gymmet inne i byn, kan man ju gå på springbandet eller nåt istället..Tycker egentligen inte om att gå på gym, är mera för att gå ut i skogen, typ..ute ska man va.. Men nöden har ingen lag...


Solade, såg sen Ice Age 3 med lillasyrran och mamma, sååå jäkla bra film.. helt otroligt bra.. hahaha Buck är min favvo...


Hoppas på mildare till helgen, som jag ska spendera mestadels i Mosjö.. men herregud, 34- all time high denna vinter..


  


http://www.youtube.com/watch?v=WYp3e0l0NfA Kolla in kungen..hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards