stallmalmby

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 8 januari 2010 15:51

Repris från alla anda dar då det är svinkallt här i lilla Malmby.. 13 grader i köket och inget vatten alls på morgonen..Länge sen jag varit så irriterad...Hatar att det alltid ska jävlas.... Denna förbannade kyla från helvetet...................


Gjorde upp eld, åt frulle och drog in till byn och sket i eländet en stund, satte en värmefläkt nere i källaren på vattenröret och drog helt sonika....

Tränade en timme och solade, jätte skönt, kunde för en liten stund låtsas att man låg på en varm strand.. Hahahaha eller nåt sånt!!


Men lycka då jag kom hem, då vattnet kommit tillbaka.. Tur annars vet jag inte vad jag gjort..... Flyttat till en lägenhet kanske?? I all hast lämnat mitt pick och pack och emigrerat till varmare breddgrader kanske? Skulle ju va just snyggt, ne tur att det funkar iallafall en stund.....

Nu blir det och laga mat, sen ev in till Vännäs, Fredrik ska spela hockey med Nicke och company, så hälsar nog på Matilda en stund, surra nån timme eller två är ju aldrig helt fel!!!:)



Ovido - Quiz & Flashcards