stallmalmby

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 29 januari 2010 14:26

Det är väl bara att acceptera, saker blir väl aldrig som planerat.


Detta kanske är töntigt, men hade smörjt upp dressyrsadeln, tränset, tvättat shabrak, lindor och packat..Såg verkligen fram emot att träna..Jävla magsjuka.

Men ska tamme den sluta planera..På sistone har saker verkligen inte gått som planerat, börjar bli less.


Har iallafall fått i mig en och en halv kopp hälsofil, idag och klarat mig! Var nyss ute en snabbis för att ge kungligheterna mer hö, och då jag fyllde säcken med hö, och var tvungen att anstränga mig minsta lilla. trodde jag det var kört igen, men klarade mig iallafall. Brukar ju vara skönt med frisk luft, men tror jag fortsätter i soffan med täcket på ett par timmar till.Har sett Muriels Wedding, och för er som inte sett den, gör det! En klassiker till film som är riktigt rolig, med en allvarlig underton.

Har också sett Just like Heaven, en romantisk komedi... Helt ok att strötitta på, när man inte orkar engagera sig så mkt. Och sovit... Och sovit, och sovit, inte så spännande direkt.Om jag känner mig piggare ikväll så ska jag försöka mig på att raka hästarna igen, hade ju tänkt göra det igårkväll, men det blev ju inget av som bekant.Men som det känns nu, så verkar det som om jag hoppas lite för mkt.


Stadsresan igår resulterade i mer än magsjuka, ett par träningsskor, är nöjd, då jag haft mina andra lite väl länge...

Hade hoppats på att få använda dom idag... Men får vänta nån dag!!!

Imorgon middag hos Pernilla och Åke...Ska bli jättetrevligt, änfast mat inte är det jag längtar mest efter just nu... :)Men förhoppningsvis gör jug det imorgon:)


Ovido - Quiz & Flashcards