stallmalmby

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 6 maj 2010 23:23

Snabb uppdatering av några riktigt trevliga dagar..

Igår kom Susanne på besök, var ute och red, surrade och hade så himla trevligt..Är så lyxigt att ha kompisar här, och ha någon att rida med annat än lillasyrran(är absolut inge fel på henne, men ibland är det ju kul att rida med ngn annan)Var iallafall en kanondag!


Idag har gänget vart inne i stan, jag Pernilla Miggo och Susanne för att shoppa loss lite, eller mest dom andra men jag hejar gärna på..Blev en hel massa snyggt på Pegasus, och tror nog att Susanne och Lilleman kommer att vara ett av dom snyggaste ekipagen på helgens tävlingar!! Hehe..

Sen in mot staden, och kolla på bebiskläder,alltså min bästa kompis ska ha barn!!?? Ehh, ja har vetat det lääänge, men hallå..Barn??!! Så himla himla kul...Vi dog iallafall åt alla underbara små plagg som finns att köpa.Var nästan pinsamt inne på Lilla Mirakel, då vi alla sprang runt och sa -åååå, nemen titta, vad gulligt...-Men ÅÅÅÅÅÅÅ SÅ SÖTT och så vidare...

En härlig dag i goda vänners sällskap!!!


Kom hem senare än väntat, Legend skulle få sig en vilodag idag, så passade på att susa iväg till gymmet, träna och sola, underbart.

Så nu dicker jag äppeldryck i sugrör(ALLT är mkt godare att dricka i sugrör ska jag påpeka) och väntar på Fredrik...

God natt alla......  


Ovido - Quiz & Flashcards